نصب تجهیزات تفریحی جدید در پارک دهکده طلایی

✨✅ تجهیزات تفریحی جدید برای کودکان در پارک دهکده طلایی به منظور افزایش امکانات رفاهی و تفریحی شهروندان، از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری آمل نصب شد.

✨✅رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل اظهار داشت: نصب این تجهیزات به همت واحد زیباسازی این سازمان در راستای افزایش امکانات تفریحی و ارتقای کیفیت فضاهای سبز شهری انجام شده است و امیدواریم که این اقدامات موجبات رضایت و خوشنودی شهروندان عزیز را فراهم آورد.

💥✅ “حسن مهدوی فر” افزود: چنین پروژه‌هایی در افزایش انگیزه و علاقه‌مندی شهروندان به استفاده از فضاهای سبز و تفریحی بسیار مؤثر است و تلاش ما بر این است که اینگونه اقدامات در تمامی پارک‌ها ادامه داشته باشد.

💥🔰 وی اضافه کرد: این تجهیزات شامل تاب، سرسره، الاکلنگ و مجموعه‌های بازی متنوع دیگر است که برای استفاده کودکان طراحی و نصب شده است. هزینه اجرای این پروژه بالغ بر 4,529,395,000 ریال بوده که از محل اعتبارات سازمان تأمین شده است. همچنین کارهای دیگری از قبیل نصب کفپوش، حفر چاه و … انجام شده است.

photo12698482510
photo12698482407
photo12698482569

💥✍روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل

  نظرات

یک دیدگاه برای “نصب تجهیزات تفریحی جدید در پارک دهکده طلایی”

  1. رضایی گفت:

    در بابا نصب المان قاسمی، مضحکه برای شهر تاریخی آمل نصب تندیس یک شهید در ورودی مگر آمل شهر سیمرغه که پیشینه و تاریخ نداشته باشه؟!! تمام کنید این مضحکات رو