هرس زمستانه درختان سطح شهر آمل

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری آمل گفت: فرایند اجرای هرس زمستانه درختان سطح شهربه همت تلاشگران مناطق یک و دو این سازمان درحال انجام است.

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهرداری آمل، “حسن مهدوی فر” افزود: با توجه به ریزش برگ‌های پاییزی و لزوم هرس درختان سطح شهر، با تجهیز اکیپ‌های مختلف در مناطق دوگانه سازمان، فرایند هرس شاخه‌های مزاحم ، هرس شاخه‌های بیمار و آفت‌زده و هرس شاخه‌های شکسته ، پاجوش‌ها و تنه‌جوش‌های درختان چنار، اقاقیا و نارنج درهمۀ معابر اصلی و فرعی، پارک‌ها، بوستان‌ها و میادین انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: درخصوص هرس درختان جلوی منازل و مغازه‌ها نیز از همشهریان درخواست داریم با توجه به قوانین حفظ و گسترش فضای سبز، از هرگونه هرس خودسرانه و غیراصولی خودداری کرده و با نیروهای اجرایی مناطق یک و دو سازمان سیما، منظر وفضای سبزشهرداری همکاری لازم را داشته و از پارک خودروها در زیر درختان در زمان هرس، جهت جلوگیری از خسارت به خودروهایشان، خودداری کنند.

رییس سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری آمل تصریح کرد: طبق ماده ۶۸۶ قانون مجازات اسلامی، هرگونه قطع و هرس غیراصولی و آسیب‌رساندن به درختان، پیگرد قانونی دارد.

  نظرات